Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Γιώργος Παπαβασίλης (opens original article in a new tab)
Ο Γιώργος Παπαβασίλης επιστρέφει στον Ολυμπιακό μετά από ένα χρόνο απουσίας, υπογράφοντας νέο συμβόλαιο και επιστρέφοντας στο ρόστερ της ομάδας χάντμπολ Ανδρών.
- Ο Γιώργος Παπαβασίλης επιστρέφει στον Ολυμπιακό μετά από ένα χρόνο απουσίας.
- Ο παίκτης υπέγραψε νέο συμβόλαιο και επιστρέφει στο ρόστερ της ομάδας χάντμπολ Ανδρών.
- Ο Παπαβασίλης έχει κερδίσει τρία πρωταθλήματα Ελλάδας και άλλους τίτλους με τον Ολυμπιακό.
- Ο παίκτης είναι βασικός στην Εθνική ομάδα και αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ την περσινή σεζόν.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.