ΔΕΗ: Ασύμφορη η παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη (opens original article in a new tab)
Η ΔΕΗ προχωρά στην απολιγνιτοποίηση και την πράσινη μετάβαση στη Δυτική Μακεδονία, μετατρέποντας την περιοχή σε κέντρο ευέλικτης και καθαρής ενέργειας, ενώ προγραμματίζει την κατασκευή Mega Data Center.
- Η ΔΕΗ προχωρά σε απολιγνιτοποίηση και πράσινη μετάβαση στη Δυτική Μακεδονία
- Η παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη θεωρείται ασύμφορη λόγω του κόστους δικαιωμάτων εκπομπών
- Η ΔΕΗ αναπτύσσει ευέλικτες μονάδες φυσικού αερίου και αποθήκευση ενέργειας
- Προγραμματίζεται η κατασκευή Mega Data Center στη Δυτική Μακεδονία
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.