Γερμανία: Ακινητοποιημένα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας (opens original article in a new tab)
Η Deutsche Bahn ανακοίνωσε δυσλειτουργία στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R, οδηγώντας σε πλήρη ακινητοποίηση των τρένων για λόγους ασφαλείας.
- Η Deutsche Bahn ανακοίνωσε δυσλειτουργία στο σύστημα GSM-R
- Τα τρένα παραμένουν ακινητοποιημένα για λόγους ασφαλείας
- Οι τεχνικοί εργάζονται για την αποκατάσταση της βλάβης
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.