Efter dödsbranden i Biskopsgården – yrkar på sex års fängelse (opens original article in a new tab)
En mamma yrkades på sex års fängelse för att ha lämnat sin dotter ensam i en lägenhet, vilket ledde till hennes död i en brand.
- En flicka dog i en brand i Biskopsgården efter att ha lämnats ensam i lägenheten av sin mamma.
- Mamman står åtalad för grovt vållande till annans död och olaga frihetsberövande, och åklagaren yrkar på sex års fängelse.
- Rättegången har avslutats och mamman har inte erkänt eller förnekat gärningarna.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.