Nordanstigsbo körde olovligt för 33:e gången på 9 år (opens original article in a new tab)
En man från Nordanstig dömdes för grov olovlig körning för 33:e gången på nio år av Hälsinglands tingsrätt. Han döms till tre månaders fängelse och ska sitta av tiden från en tidigare dom.
- Nordanstigsbo dömdes för 33:e gången för grov olovlig körning
- Mannen stoppades i maj 2023 för att köra en lätt lastbil
- Tingsrätten konstaterade att han dömts för 33 fall av grov olovlig körning sedan 2017
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.