Onuralp Bitim, aday kadrodan çıkarıldı! (opens original article in a new tab)
FIBA 2027 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 1. Tur C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp Bitim, aday kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu, Onuralp Bitim'in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığını açıkladı. Milli takım, çalışmalarını 26 Haziran'a kadar Antalya'da sürdürecek.
- Onuralp Bitim, A Milli Erkek Basketbol Takımı'ndan aday kadrodan çıkarıldı.
- Sakatlık nedeniyle Antalya'ya giden ekipte Onuralp Bitim'in aday kadrodan çıkarıldığı belirtildi.
- Milli takım, 26 Haziran'a kadar Antalya'da çalışmalarını sürdürecek.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.