Fenerbahçe, hazırlıklarını sürdürdü (opens original article in a new tab)
Fenerbahçe, Düzce'deki tesislerde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde antrenman yaptı.
- Fenerbahçe, Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde antrenman yaptı.
- Antrenman, kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı, ardından sahada koşu ve pas çalışmaları yapıldı.
- İkinci antrenman saat 17.30'da yapılacak.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.