Maltepe'de çaldıkları motosikleti almaya gelen 2 şüpheliye suç üstü #istanbul (opens original article in a new tab)
İstanbul Maltepe'de çaldıkları motosikleti almak üzere gelen 2 şüpheli, polis ekiplerince yakalandı. Şüphelilerin kullandığı motosikletin çekme belgeli olduğu tespit edildi ve sürücüye 249 bin TL ceza verildi.
- Maltepe İlçe Emniyet Müdürlüğü, 17 Haziran'da F.V.'ye ait motosikletin çalınması üzerine çalışma başlattı.
- Şüphelilerin motosikleti almak üzere bölgeye tekrar gelmesi beklenirken, polis ekipleri stratejik bekleyişe geçti.
- Şüpheliler, polisin
- Motosikletin resmi olarak çekme belgeli olduğu tespit edildi ve sürücüye 249 bin TL ceza uygulandı.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.