Bakan Bayraktar'dan enerji verimliliği vurgusu: 2030'a kadar 20 milyar dolarlık yatırım planlıyoruz (opens original article in a new tab)
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra İklim Eylemi Haftası kapsamında düzenlenen toplantıda enerji güvenliği ve dönüşümü konularını vurguladı. Türkiye, 2035 yılına kadar yenilenebilir enerji kapasitesini üç katına çıkarmayı ve 30 milyar dolarlık yatırım yapmayı planlıyor.
- Bakan Bayraktar, enerji dönüşümü ve enerji güvenliği konularını vurguladı.
- 2035 yılına kadar yenilenebilir enerji kapasitesini üç katına çıkarma planı var.
- 30 milyar dolarlık yatırım ve 40 gigavatlık HVDC iletim koridoru planlanıyor.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.