Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί, ένα έργο που έμοιαζε ακατόρθωτο ολοκληρώνεται (opens original article in a new tab)
Η εκδήλωση για το Κτηματολόγιο στο Ωδείο Αθηνών με συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη εστιάζει στην ψηφιοποίηση και την επίλυση εκκρεμοτήτων του έργου.
- Το Ωδείο Αθηνών φιλοξενεί εκδήλωση για το Κτηματολόγιο με συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη
- Οι ομιλητές τονίζουν τη σημασία της ψηφιοποίησης του Κτηματολογίου για την επίλυση εκκρεμοτήτων και τη βελτίωση της διοίκησης
- Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.