Το «ευχαριστώ» του Άδωνι Γεωργιάδη στη Μαριάννα Λάτση για τη νέα Μονάδα Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς στο ΠΓΝ Ρίου (opens original article in a new tab)
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε τη Μαριάννα Λάτση για τη δωρεά της για τη νέα Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς στο ΠΓΝ Ρίου, η οποία θα είναι έτοιμη το 2027 και θα περιλαμβάνει επεκτάσεις και νέα κρεβάτια για την βελτίωση των υποδομών του νοσοκομείου.
- Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε τη Μαριάννα Λάτση για τη δωρεά της για τη νέα Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς στο ΠΓΝ Ρίου.
- Η Μονάδα θα είναι έτοιμη τον Φεβρουάριο του 2027 και θα είναι η καλύτερη στην Ελλάδα.
- Οι εργασίες αναβάθμισης στο ΠΓΝ Ρίου περιλαμβάνουν την ανακαίνιση των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών και την κατασκευή νέας πτέρυγας.
- Προστίθενται 52 νέα κρεβάτια στην Παθολογική Κλινική για την αποσυμφόρηση των νοσηλευτικών τμημάτων.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.