Στην πράσινη μετάβαση ναυτιλίας και λιμένων τα έσοδα του FuelEU Maritime με νομοσχέδιο του υπ. Ανάπτυξης, τι προβλέπει (opens original article in a new tab)
Τα έσοδα από τον κανονισμό FuelEU Maritime θα χρησιμοποιηθούν για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας και των λιμένων, με την επιβολή προστίμων σε εταιρείες που δεν συμμορφώνονται.
- Τα έσοδα από τον κανονισμό FuelEU Maritime θα χρησιμοποιηθούν για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας και των λιμένων.
- Οι ναυτιλιακές εταιρείες που δεν συμμορφώνονται θα υποχρεούνται να καταβάλλουν πρόστιμα που θα καταλήγουν στο Πράσινο Ταμείο.
- Τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση ανανεώσιμων καυσίμων, τεχνολογιών μείωσης εκπομπών και υποδομών ανεφοδιασμού πλοίων.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.