Σε κέντρο αποκατάστασης η 13χρονη που είχε πέσει από μπαλκόνι σχολείου στο Χαϊδάρι (opens original article in a new tab)
Η 13χρονη που πέταξε από μπαλκόνι σχολείου στο Χαϊδάρι νοσηλεύεται σε νευροχειρουργική κλινική και παρουσιάζει βελτίωση, με την τραχειοτομή της να έχει κλείσει. Αναμένεται να λάβει εξιτήριο και να συνεχίσει τη νοσηλεία της σε κέντρο αποκατάστασης.
- Η 13χρονη νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία
- Η 13χρονη κουνάει τα άκρα της, αντιλαμβάνεται και επικοινωνεί
- Η τραχειοτομή της έκλεισε και αναμένεται να λάβει εξιτήριο εντός των επόμενων ημερών
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.