«Πραγματική νοσταλγία»: Η EuroLeague θυμήθηκε την πεντάδα του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μπαρτσελόνα το 2011 (opens original article in a new tab)
Η EuroLeague θυμήθηκε την πεντάδα του Παναθηναϊκού από το 2011 σε ανάρτηση στα social media, αναφερόμενη στον 3ο αγώνα των play-offs κόντρα στην Μπαρτσελόνα.
- Η EuroLeague θυμήθηκε την πεντάδα του Παναθηναϊκού από το 2011 σε ανάρτηση στα social media.
- Οι παίκτες της πεντάδας ήταν Νικ Καλάθης, Δημήτρης Διαμαντίδης, Ρομέιν Σάτο, Κώστας Τσαρτσαρής και Ίαν Βουγιούκας.
- Η ανάρτηση αναφερόταν στον 3ο αγώνα των play-offs κόντρα στην Μπαρτσελόνα.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.