Νέο υψηλό 17 ετών στο Χρηματιστήριο - Κατέκτησε τις 2.500 μονάδες (opens original article in a new tab)
Το Χρηματιστήριο Αθηνών έφτασε σε νέο υψηλό 17 ετών με τον Γενικό Δείκτη να ξεπερνά τις 2.500 μονάδες, ενώ ορισμένες μετοχές καταγράφουν ισχυρή άνοδο.
- Ο Γενικός Δείκτης του Χρηματιστηρίου Αθηνών έφτασε τις 2.500 μονάδες για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2009.
- Η άνοδος του δείκτη ήταν υποστηριζόμενη από την αύξηση των μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, HELLENiQ ENERGY, Viohalco και Aktor.
- Οι επενδυτές εμφανίζονται επιφυλακτικοί, παρά την ανοδική τάση, λόγω των γεωπολιτικών ανησυχιών και των αυξήσεων στις ομολογιακές αποδόσεις.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.