Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε» (opens original article in a new tab)
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ και η σύζυγός του Μπέριλ ευχαρίστησαν τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του για τα επτά χρόνια που πέρασαν στον Πειραιά. Η Μπέριλ αναφέρει ότι θα λείψουν οι οπαδοί του Ολυμπιακού.
- Ο Σακίλ ΜακΚίσικ και η σύζυγός του Μπέριλ ευχαρίστησαν τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του
- Η Μπέριλ αναφέρει ότι θα λείψουν οι οπαδοί του Ολυμπιακού
- Η Μπέριλ έγραψε στα social media για τα επτά χρόνια που πέρασε στον Πειραιά
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.