Μαλού: Στη δουλειά μας υπάρχει το άγχος να μη λείψεις και όταν μια γυναίκα γεννάει αυτό είναι πολύ κουραστικό (opens original article in a new tab)
Η τραγουδίστρια Μαλού Κυριακοπούλου αναφέρει ότι υπάρχει άγχος να μην λείψει από τη δουλειά της και ότι η επιστροφή της στις συναυλίες 40 μέρες μετά τη γέννα της ήταν κουραστική.
- Η Μαλού Κυριακοπούλου αναφέρει ότι υπάρχει άγχος να μην λείψει από τη δουλειά της
- Η τραγουδίστρια επέστρεψε στις συναυλίες 40 μέρες μετά τη γέννα της
- Δεν είναι σίγουρη αν ήταν σωστή η απόφασή της να επιστρέψει τόσο σύντομα
- Η ίδια υποστηρίζει ότι η εργασιομανία μπορεί να είναι κουραστική για μια γυναίκα που γεννάει
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.