Η Ολίβια Γουάιλντ αφιερώνει τη νέα της ταινία στην Νταϊάν Κίτον: Το «The Invite» δεν θα υπήρχε χωρίς εκείνη (opens original article in a new tab)
Η Ολίβια Γουάιλντ αφιερώνει τη νέα της ταινία «The Invite» στη Νταϊάν Κίτον, η οποία πέθανε τον περασμένο Οκτώβριο, με ένα σημείωμα στο τέλος της ταινίας. Η Γουάιλντ δήλωσε ότι η Κίτον είχε μεγάλη επιρροή στην παραγωγή της ταινίας.
- Η Ολίβια Γουάιλντ αφιερώνει τη νέα της ταινία «The Invite» στη Νταϊάν Κίτον
- Η ταινία περιλαμβάνει ένα σημείωμα που αφιερώνει στην Κίτον στο τέλος
- Η Κίτον επηρέασε τη Γουάιλντ και την ενέπνευσε για την ταινία
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.