Δήμητρα Παπαδήμα: Η θεατρική βόλτα με την ηθοποιό κόρη της, Θαλασσινή (opens original article in a new tab)
Η Δήμητρα Παπαδήμα και η κόρη της Θαλασσινή παρακολούθησαν την παράσταση «Ανα- Τίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά» στο θέατρο Άλσος, η οποία γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε από τον Θοδωρή Αθερίδη.
- Η Δήμητρα Παπαδήμα και η κόρη της Θαλασσινή παρακολούθησαν την παράσταση «Ανα- Τίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά», στο θέατρο Άλσος.
- Η παράσταση γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε από τον Θοδωρή Αθερίδη.
- Οι δυο γυναίκες ήταν ντυμένες στα μαύρα κατά τη διάρκεια της παράστασης.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.