Για πάντα στο λιμάνι ο Γιώργος Μπαρτζώκας: Ανανέωσε έως το 2029 στον Ολυμπιακό - Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι, είπε ο κόουτς (opens original article in a new tab)
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό έως το 2029, ενώ δήλωσε ότι θα συνεχίσουν «ταπεινοί και πεινασμένοι».
- Ο Γιώργος Μπαρτζώκας ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό έως το 2029.
- Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε τη συνέχιση της συνεργασίας της με τον προπονητή για τα επόμενα τρία χρόνια.
- Ο Μπαρτζώκας δήλωσε ότι θα συνεχίσουν «ταπεινοί και πεινασμένοι».
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.