Γεωργιάδης στη συζήτηση με Κασσελάκη: Σιχαίνομαι το φακελάκι, όπου το βρω τους «ξηλώνω» - Αν πάθεις ποτέ τίποτα, θα σε φροντίσουμε, βίντεο (opens original article in a new tab)
Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, συμμετείχε σε ζωντανή συζήτηση όπου αναγνώρισε την έλλειψη νοσηλευτών στο ΕΣΥ και το φακελάκι ως προβλήματα, ενώ υπεραμύνθηκε του συστήματος υγείας.
- Ο Γεωργιάδης αναγνώρισε την έλλειψη νοσηλευτών στο ΕΣΥ ως μεγάλο πρόβλημα.
- Ο υπουργός υπεραμύνθηκε του ΕΣΥ και του συστήματος ραντεβού μέσω του 1566.
- Ο Γεωργιάδης ανέφερε ότι το «φακελάκι» υπάρχει και στην Ελβετία και δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο.
- Ο υπουργός είπε ότι η κυβέρνηση παίρνει μέτρα για να αντιμετωπίσει το φακελάκι.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.