Γαλιμπάφ: Το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ μετά τον πόλεμο (opens original article in a new tab)
Ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου δήλωσε ότι το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ μετά τον πόλεμο, χωρίς να επιστρέφει στο προηγούμενο καθεστώς.
- Ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου δήλωσε ότι το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ μετά τον πόλεμο.
- Το Ιράν δεν θα επιστρέψει στο προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας των Στενών του Ορμούζ.
- Ο Γαλιμπάφ υποστήριξε ότι το Ιράν θα έχει ενισχυμένο ρόλο στη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.