Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Protothemaprotothema.gr

Γαλιμπάφ: Το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ μετά τον πόλεμο (opens original article in a new tab)

TL;DR

Ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου δήλωσε ότι το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ μετά τον πόλεμο, χωρίς να επιστρέφει στο προηγούμενο καθεστώς.

  • Ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου δήλωσε ότι το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ μετά τον πόλεμο.
  • Το Ιράν δεν θα επιστρέψει στο προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας των Στενών του Ορμούζ.
  • Ο Γαλιμπάφ υποστήριξε ότι το Ιράν θα έχει ενισχυμένο ρόλο στη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.