Απαραίτητο το «κόκκινο τηλέφωνο» ΗΠΑ – Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ, λέει το Κατάρ (opens original article in a new tab)
Ο πρωθυπουργός του Κατάρ υπογραμμίζει την ανάγκη για άμεση επικοινωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν για την αποφυγή παρεμβολών στην επαναλειτουργία των Στενών του Ορμούζ, ενώ το Κατάρ προετοιμάζεται για επιστροφή σε κανονική παραγωγή LNG.
- Ο πρωθυπουργός του Κατάρ υπογραμμίζει την ανάγκη δημιουργίας απευθείας γραμμής επικοινωνίας μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν για την αποφυγή παρεμβολών από ακραίους παράγοντες στην επαναλειτουργία των Στενών του Ορμούζ.
- Ο Κατάρ θα επανέλθει σε κανονική παραγωγή LNG μέσα σε λίγες εβδομάδες, ενώ υπάρχουν αβεβαιότητες για την πλήρη ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.
- Η ανάλυση της Allianz υποδεικνύει ότι περίπου 1.150 εμπορικά πλοία παραμένουν αποκλεισμένα στον Κόλπο, με την αξία τους να φτάνει τα 125 δισ. δολάρια.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.