Απαγορεύει τα κινητά στα σχολεία η Τσεχία από τον Σεπτέμβριο του 2027 (opens original article in a new tab)
Η Τσεχία προτείνει νομοσχέδιο για την απαγόρευση των κινητών στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027, με εξαιρέσεις για λόγους υγείας ή εκπαιδευτικούς σκοπούς, ακολουθώντας παγκόσμια τάση για περιορισμό της χρήσης κινητών στα σχολεία.
- Η Τσεχία προτείνει νομοσχέδιο για απαγόρευση των κινητών στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027
- Η απαγόρευση θα ισχύει κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και των διαλειμμάτων με εξαιρέσεις για λόγους υγείας ή εκπαιδευτικούς σκοπούς
- Η κίνηση αυτή ακολουθεί παγκόσμια τάση για περιορισμό της χρήσης κινητών στα σχολεία
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.