Tidligere Telenor-leder i Myanmar: - Telenor snakker ikke sant (opens original article in a new tab)
En tidligere Telenor-leder i Myanmar hevder at selskapet ikke snakker sant om bruk av overvåkningssystemet LIG, som ble brukt til å avlytte samtaler og tekstmeldinger.
- Tidligere Telenor-leder i Myanmar hevder at selskapet ikke snakker sant om bruk av overvåkningssystemet LIG.
- Telenor har hevdet at LIG-systemet aldri ble testet under deres ledelse, men en tidligere medarbeider mener det ble gjort.
- Telenor har fått kritikk for mulig brudd på internasjonale sanksjonsregler gjennom bruk av LIG-systemet.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.