Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
NRKnrk.no

Ståle Solbakken beklaget til TV 2-ekspert: – Dårlig av meg (opens original article in a new tab)

TL;DR

Landslagssjef Ståle Solbakken anerkjente at han hadde sagt noe dårlig om TV 2s ekspert Yaw Amankwah og sendte en tekstmelding for å be om unnskyldning. Amankwah oppfattet uttalelsene som hyggelige. Ryerson måtte gå av med en skade i kampen mot Senegal.

  • Ståle Solbakken anerkjente at han hadde sagt noe dårlig om TV 2s ekspert Yaw Amankwah
  • Solbakken sendte en tekstmelding til Amankwah for å be om unnskyldning
  • Amankwah oppfattet Solbakkkens uttalelser som hyggelige og storsinnet
  • Julian Ryerson hadde en skade og måtte gå av tidlig i kampen mot Senegal

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.