Skattekommisjonen: Elbilister må betale mer (opens original article in a new tab)
Skattekommisjonen foreslår en flat kilometeravgift for elbilister, noe som kan gjøre det dyrere å kjøre i byer og tette områder. Mange reagerer med bekymring for økte kostnader og usikkerhet rundt avgiftssystemet.
- Elbilister kan måtte betale en flat kilometeravgift i tillegg til bompenger
- Skattekommisjonen foreslår avgift for å dekke veibruk og infrastrukturkostnader
- Opphavsmenn i partier og organisasjoner uttrykker bekymring for kostnader og effektivitet
- Elbilforeningen og NAF ønsker høyere miljøavgifter og mer tydelighet i avgiftssystemet
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.