Narvik vil unngå Trondheim-smell – fortsatt ikke enige om viktig avtale (opens original article in a new tab)
Narvik og Skiforbundet er uenige om avtalen for alpin-VM i 2029, med uenigheter om hvem som skal betale for utstyr og kostnader. Kommunen vil ta saken til mekling hvis de ikke blir enige.
- Narvik kommune og Skiforbundet er uenige om detaljer i firepartsavtalen for alpin-VM i 2029.
- Kommunen frykter at skattebetalerne skal betale for utstyr som kun brukes under VM, som tråkkemaskiner og smøreboder.
- Avtalen skal sikre at kommunen ikke blir sittende med regningen dersom budsjettet sprekker, som i Trondheim-VM i 2021.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.