Meiner dette er det verste med VM: – Dritlei (opens original article in a new tab)
Kjendisar blir ofte vist på skjermen under VM-kampar, noe som kritiseres av eksperter og kommentatorar for å ta fokus frå kampen.
- David James kritiserer antallet kjendisar som blir vist på skjermen under VM-kampar
- Nora Johnsen opplever at kjendisar blir mer sentralt plassert enn kampen under USA-kampen
- Mark Chapman kritiserer at kjendisar som David Beckham og Tom Cruise vises ofte under VM-kampar
- Kampen mellom USA og Australia hadde mange kjendisar på tribunen og i kamerafokus
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.