Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
NRKnrk.no

Meiner dette er det verste med VM: – Dritlei (opens original article in a new tab)

TL;DR

Kjendisar blir ofte vist på skjermen under VM-kampar, noe som kritiseres av eksperter og kommentatorar for å ta fokus frå kampen.

  • David James kritiserer antallet kjendisar som blir vist på skjermen under VM-kampar
  • Nora Johnsen opplever at kjendisar blir mer sentralt plassert enn kampen under USA-kampen
  • Mark Chapman kritiserer at kjendisar som David Beckham og Tom Cruise vises ofte under VM-kampar
  • Kampen mellom USA og Australia hadde mange kjendisar på tribunen og i kamerafokus

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.