Børge Lund blir trener i gigantklubben Kiel: – Ingen andre har vært i nærheten (opens original article in a new tab)
Børge Lund blir ny trener i tyske Kiel etter å ha vært trener i Elverum. Elverum må betale en million for å kjøpe ut ham fra kontrakten. Lund har vært trener i Elverum siden 2020 og har vunnet serien tre ganger under hans ledelse.
- Børge Lund blir ny trener i Kiel etter å ha vært trener i Elverum
- Elverum må betale en million for å kjøpe ut Lund fra kontrakten
- Elverum har vunnet serien tre ganger under Lunds ledelse
- Lund har tidligere vært landslagssjef for Norge og spilt for THW Kiel
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.