Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
NRKnrk.no

Andy Burnham ønsker å ta over etter Keir Starmer (opens original article in a new tab)

TL;DR

Andy Burnham melder at han stiller i ledervalget for å erstatte Keir Starmer som statsminister. Han har tidligere hatt viktige posisjoner i regjeringen og er nå kandidat. Wes Streeting støtter ham og oppfordrer til samling i partiet.

  • Andy Burnham bekrefter at han blir kandidat i ledervalget etter Keir Starmer
  • Burnham har tidligere vært borgermester i Stor-Manchester og hatt ministerposter
  • Wes Streeting støtter Burnham og ber om samling i partiet

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.