Aftenposten: Marius Borg Høiby anker ikke fengslingskjennelse (opens original article in a new tab)
Tingretten vedtok at Marius Borg Høiby skal sitte i varetekt de neste fire ukene, og han vil ikke anke beslutningen. Retten frykter at han kan oppsøke og voldta Frogner-kvinnen igjen.
- Tingretten mener det er nødvendig at Marius Borg Høiby sitter i varetekt de neste fire ukene.
- Høiby vil ikke anke kjennelsen, ifølge Aftenposten.
- Retten mente det er fare for at han vil oppsøke Frogner-kvinnen og begå nye voldshandlinger mot henne.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.