RIVM geeft smogwaarschuwing af voor komende dagen, luchtkwaliteit wordt ‘slecht’ (opens original article in a new tab)
RIVM waarschuwt voor smog in het midden en zuiden van Nederland de komende dagen, met slechte luchtkwaliteit door hoge ozonconcentraties. Het RIVM adviseert kwetsbare groepen om binnen te blijven en fysieke inspanning te beperken. De laatste keer dat er 'ernstige smog' was, was in 2019.
- RIVM geeft smogwaarschuwing af voor woensdag en donderdag
- Luchtkwaliteit wordt 'slecht' door hoge ozonconcentraties
- Mensen met gezondheidssproblemen worden aangeraden binnen te blijven
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.