Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
NRCnrc.nl

‘Bij een volgende pandemie moet het onderwijs open blijven’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Paul Rosenmöller, voormalig voorzitter van de VO-raad, benadrukt dat het onderwijs bij een volgende pandemie open moet blijven met aanpassingen, aangezien de coronapandemie schade heeft toegebracht aan middelbare scholieren.

  • Middelbare scholieren betaalden een te hoge prijs tijdens de coronapandemie.
  • Paul Rosenmöller pleit voor een flexibeler onderwijssysteem om scholen open te houden bij een volgende pandemie.
  • De VO-raad was teleurgesteld over de tweede schoolsluiting in december 2020.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.