‘Bij een volgende pandemie moet het onderwijs open blijven’ (opens original article in a new tab)
Paul Rosenmöller, voormalig voorzitter van de VO-raad, benadrukt dat het onderwijs bij een volgende pandemie open moet blijven met aanpassingen, aangezien de coronapandemie schade heeft toegebracht aan middelbare scholieren.
- Middelbare scholieren betaalden een te hoge prijs tijdens de coronapandemie.
- Paul Rosenmöller pleit voor een flexibeler onderwijssysteem om scholen open te houden bij een volgende pandemie.
- De VO-raad was teleurgesteld over de tweede schoolsluiting in december 2020.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.