Amsterdam en Den Haag openen ‘koelteplekken’: ‘Warmte blijft langer hangen in de stad’ (opens original article in a new tab)
Amsterdam en Den Haag hebben koelteplekken geopend als onderdeel van hun hitteplannen, met als doel kwetsbare groepen te beschermen tegen hittegezondheidsklachten.
- Amsterdam en Den Haag openen koelteplekken voor inwoners
- Deze plekken zijn gratis en bieden koeling, water en toilet
- De meeste locaties zijn in gebieden met hoge hitte- en gezondheidsrisico's
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.