Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
NRCnrc.nl

Amsterdam en Den Haag openen ‘koelteplekken’: ‘Warmte blijft langer hangen in de stad’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Amsterdam en Den Haag hebben koelteplekken geopend als onderdeel van hun hitteplannen, met als doel kwetsbare groepen te beschermen tegen hittegezondheidsklachten.

  • Amsterdam en Den Haag openen koelteplekken voor inwoners
  • Deze plekken zijn gratis en bieden koeling, water en toilet
  • De meeste locaties zijn in gebieden met hoge hitte- en gezondheidsrisico's

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.