NRC: onrust bij OM houdt aan, personeel stopt met meedenken over oplossingen (opens original article in a new tab)
De interne onrust bij het Openbaar Ministerie blijft aanhouden vanwege hoge werkdruk, gebrekkige ICT-systemen en ontevredenheid over de leiding. Een actiegroep heeft zichzelf opgeheven en vraagt de leiding om aanspreekbaarder te zijn.
- Interne onrust bij het Openbaar Ministerie houdt aan door hoge werkdruk en gebrekkige ICT-systemen.
- Speciale actiegroep stopt met meedenken over oplossingen vanwege ontevredenheid over leidinggevenden.
- Medewerkers vragen leiding van het OM om aanspreekbaarder te zijn en bezuinigingen terug te draaien.
- OM-baas Rinus Otte wordt kritisch bekeken vanwege afstandelijke houding ten opzichte van personeel.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.