Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
NOSnos.nl

NRC: onrust bij OM houdt aan, personeel stopt met meedenken over oplossingen (opens original article in a new tab)

TL;DR

De interne onrust bij het Openbaar Ministerie blijft aanhouden vanwege hoge werkdruk, gebrekkige ICT-systemen en ontevredenheid over de leiding. Een actiegroep heeft zichzelf opgeheven en vraagt de leiding om aanspreekbaarder te zijn.

  • Interne onrust bij het Openbaar Ministerie houdt aan door hoge werkdruk en gebrekkige ICT-systemen.
  • Speciale actiegroep stopt met meedenken over oplossingen vanwege ontevredenheid over leidinggevenden.
  • Medewerkers vragen leiding van het OM om aanspreekbaarder te zijn en bezuinigingen terug te draaien.
  • OM-baas Rinus Otte wordt kritisch bekeken vanwege afstandelijke houding ten opzichte van personeel.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.