۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به بازیهای آسیایی "ناگویا" اعزام میشوند (opens original article in a new tab)
۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به بازیهای آسیایی ناگویا اعزام میشوند. بر اساس گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حدود ۳۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و داوران کرمانشاهی در بازیهای آسیایی ناگویا حضور خواهند داشت.
- ۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به بازیهای آسیایی ناگویا اعزام میشوند.
- بر اساس گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حدود ۳۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و داوران کرمانشاهی در بازیهای آسیایی ناگویا حضور خواهند داشت.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.