Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به بازی‌های آسیایی "ناگویا" اعزام می‌شوند (opens original article in a new tab)

TL;DR

۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به بازی‌های آسیایی ناگویا اعزام می‌شوند. بر اساس گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حدود ۳۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و داوران کرمانشاهی در بازی‌های آسیایی ناگویا حضور خواهند داشت.

  • ۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به بازی‌های آسیایی ناگویا اعزام می‌شوند.
  • بر اساس گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حدود ۳۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و داوران کرمانشاهی در بازی‌های آسیایی ناگویا حضور خواهند داشت.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.