۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند (opens original article in a new tab)
۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان به عتبات رفتند. ولیالله حیاتی گفت که در آستانه تاسوعا و عاشورا تعداد زوار افزایش یافته است.
- ۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی خوزستان به عتبات رفتند
- در آستانه تاسوعا و عاشورا تردد زوار افزایش یافته است
- کربلای معلا یکی از مقاصد اصلی زوار است
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.