Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

کانادا به دنبال ساخت راکتورهای هسته‌ای و صادرات ۲ برابری اورانیوم (opens original article in a new tab)

TL;DR

کانادا استراتژی انرژی هسته‌ای خود را اعلام کرد و امکان ساخت حداکثر ۱۰ راکتور جدید و افزایش صادرات این بخش را فراهم کرد.

  • کانادا استراتژی انرژی هسته‌ای خود را منتشر کرد
  • امکان ساخت حداکثر ۱۰ راکتور هسته‌ای جدید فراهم شد
  • پتانسیل صادرات این بخش افزایش داده شد

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.