پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندر شهید رجایی (opens original article in a new tab)
دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندر شهید رجایی پهلوگیری شد. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بارگیری 1300 کانتینر کالای صادراتی در این کشتی خبر داد.
- دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندر شهید رجایی پهلوگیری شد
- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بارگیری 1300 کانتینر کالای صادراتی در این کشتی خبر داد
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.