پزشکیان: سیاستهای تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه است (opens original article in a new tab)
پزشکیان سیاستهای تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را عامل ناامنی در منطقه میدانند. رئیسجمهور تجاوزات آمریکا و اسرائیل علیه ایران را ناکام دانست و این حملات باعث شهادت ۱۶۸ کودک و حمله به زیرساختهای کشور شده است.
- پزشکیان سیاستهای تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را عامل ناامنی در منطقه میدانند
- رئیسجمهور تجاوزات آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران را ناکام دانست
- حملات آمریکا و اسرائیل به ایران باعث شهادت ۱۶۸ کودک و حمله به زیرساختهای کشور شده است
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.