واکنش تلآویو به گزارشهای مربوط به ورود ۵۰ نظامی صهیونیست به سومالیلند (opens original article in a new tab)
وزارت خارجه رژیم اشغالگر به گزارشهای مربوط به ورود ۵۰ نظامی صهیونیست به سومالیلند واکنش نشان داد. گزارش میدلایستآی ادعا میکند که تلآویو در سال جاری نیروهای نظامی را در منطقه سومالیلند مستقر کرده است.
- وزارت خارجه رژیم اشغالگر به گزارشی در مورد ورود نظامیان صهیونیست به سومالیلند واکنش نشان داد
- گزارش میدلایستآی ادعا میکند که تلآویو در سال جاری نیروهای نظامی را در منطقه سومالیلند مستقر کرده است
- وزارت خارجه رژیم اشغالگر به گزارشهای مربوط به ورود ۵۰ نظامی صهیونیست به سومالیلند واکنش نشان داد
- این گزارشها از وبسایت «میدلایستآی» منتشر شدهاند
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.