همافزایی قانونمداری در دستگاه اجرایی و عدالتمحوری در دستگاه قضا؛ ارکان حکمرانی مطلوب (opens original article in a new tab)
استاندار فارس همافزایی قانونمداری در دستگاه اجرایی و عدالتمحوری در دستگاه قضا را از ارکان حکمرانی مطلوب دانست و این دو عامل را به عنوان مولفههای اساسی دستیابی به رضایتمندی مردم معرفی کرد.
- استاندار فارس به مناسبت هفته قوه قضائیه، همافزایی قانونمداری در دستگاه اجرایی و عدالتمحوری در دستگاه قضا را از ارکان حکمرانی مطلوب دانست.
- این دو عامل به عنوان مولفههای اساسی دستیابی به حکمرانی مطلوب و رضایتمندی مردم معرفی شدند.
- تأکید بر رسالت الهی و اخلاقی متولیان عدالت در قوه قضائیه انجام شد.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.