Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

هم‌افزایی قانون‌مداری در دستگاه اجرایی و عدالت‌محوری در دستگاه قضا؛ ارکان حکمرانی مطلوب (opens original article in a new tab)

TL;DR

استاندار فارس هم‌افزایی قانون‌مداری در دستگاه اجرایی و عدالت‌محوری در دستگاه قضا را از ارکان حکمرانی مطلوب دانست و این دو عامل را به عنوان مولفه‌های اساسی دستیابی به رضایتمندی مردم معرفی کرد.

  • استاندار فارس به مناسبت هفته قوه قضائیه، هم‌افزایی قانون‌مداری در دستگاه اجرایی و عدالت‌محوری در دستگاه قضا را از ارکان حکمرانی مطلوب دانست.
  • این دو عامل به عنوان مولفه‌های اساسی دستیابی به حکمرانی مطلوب و رضایتمندی مردم معرفی شدند.
  • تأکید بر رسالت الهی و اخلاقی متولیان عدالت در قوه قضائیه انجام شد.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.