نقض مجدد آتشبس در لبنان (opens original article in a new tab)
نقض مجدد آتشبس در لبنان. منابع خبری از نقض مجدد آتشبس توسط ارتش رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت غیرنظامیان در النبطیه در جنوب لبنان خبر دادند.
- ارتش رژیم صهیونیستی آتشبس را نقض کرد
- تیراندازی به سمت غیرنظامیان در النبطیه گزارش شد
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.