مدیرعامل شرکت آب منطقهای قم: نیازمند تعامل جدی با مراکز دانشگاهی هستیم (opens original article in a new tab)
مدیرعامل شرکت آب منطقهای قم گفت نیاز به تعامل جدی با مراکز دانشگاهی دارد و مسائل آب باید در قالب پروژههای علمی مستند شود.
- مدیرعامل شرکت آب منطقهای قم گفت که نیاز به تعامل جدی با مراکز دانشگاهی دارد.
- او افزود که مسائل آب باید در قالب پروژههای علمی مستند شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.