طارمی: بدشانس بودیم (opens original article in a new tab)
طارمی معتقد است تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل بلژیک بدشانس بود و گرنه به پیروزی میرسید.
- طارمی معتقد است تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل بلژیک بدشانس بوده است
- تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل بلژیک به پیروزی دست یافته بود اگر بدشانس نبوده باشد
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.