صرفهجویی در مصرف برق ضرورتی اجتماعی برای حفظ پایداری شبکه است (opens original article in a new tab)
صرفهجویی در مصرف برق ضرورتی اجتماعی برای حفظ پایداری شبکه است. مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت: صرفهجویی در مصرف برق تنها یک اقدام اقتصادی نیست، بلکه ضرورتی اجتماعی و راهبردی برای حفظ پایداری شبکه و تداوم خدماترسانی به شهروندان به شمار میرود.
- صرفهجویی در مصرف برق ضرورتی اجتماعی است
- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت صرفهجویی در مصرف برق تنها اقدام اقتصادی نیست
- صرفهجویی در مصرف برق برای حفظ پایداری شبکه و تداوم خدماترسانی به شهروندان ضروری است
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.