صداوسیمای مرکز زنجان باید به قرارگاه رسانهای استان تبدیل شود (opens original article in a new tab)
نماینده ولی فقیه در استان زنجان اعلام کرد صداوسیمای مرکز زنجان باید به قرارگاه رسانهای استان تبدیل شود تا تمام شهرستانها را به یک اندازه پوشش دهد و اعتماد و همبستگی اجتماعی را افزایش دهد.
- نماینده ولی فقیه در استان زنجان اعلام کرد صداوسیمای مرکز زنجان باید به قرارگاه رسانهای استان تبدیل شود.
- رسانه استانی باید تمام شهرستانها را به یک اندازه پوشش دهد و از ظرفیت طنز و برنامههای گفتوگویی استفاده کند.
- هدف از این تغییر، افزایش اعتماد و همبستگی اجتماعی از طریق نمایش چهره مردمی مسئولان است.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.