Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیت‌های بندر اقیانوسی ایران شد (opens original article in a new tab)

TL;DR

زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیت‌های بندر اقیانوسی ایران شد. سفیر زیمبابوه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بر توسعه همکاری‌های اقتصادی و لجستیکی میان دو کشور تأکید کردند.

  • زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیت‌های بندر اقیانوسی ایران شد
  • سفیر زیمبابوه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بر توسعه همکاری‌های اقتصادی و لجستیکی میان دو کشور تأکید کردند

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.