زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیتهای بندر اقیانوسی ایران شد (opens original article in a new tab)
زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیتهای بندر اقیانوسی ایران شد. سفیر زیمبابوه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بر توسعه همکاریهای اقتصادی و لجستیکی میان دو کشور تأکید کردند.
- زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیتهای بندر اقیانوسی ایران شد
- سفیر زیمبابوه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بر توسعه همکاریهای اقتصادی و لجستیکی میان دو کشور تأکید کردند
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.