رئیسجمهور: آمادگی داریم دیپلماسی را در راستای حقوق بینالمللی ادامه دهیم (opens original article in a new tab)
رئیسجمهور ایران آمادگی دارد دیپلماسی را در راستای حقوق بینالمللی ادامه دهد. رئیسجمهور در گفتوگوی تلفنی با رئیسجمهور ترکیه، تداوم روند دیپلماتیک برای استقرار صلح در منطقه را تأکید کرد.
- رئیسجمهور ایران آمادگی دارد دیپلماسی را در راستای حقوق بینالمللی ادامه دهد.
- رئیسجمهور ایران در گفتوگوی تلفنی با رئیسجمهور ترکیه، تداوم روند دیپلماتیک برای استقرار صلح در منطقه را تأکید کرد.
- ایران به دنبال جنگ نیست و این آمریکا و اسراییل هستند که تجاوز غیر قانونی را رق...
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.